Poufność danych i ochrona prywatności naszych Klientów stanowi dla nas kwestię priorytetową. W związku z tym w trosce o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych w KMB KNAUBER SPÓŁKA CYWILNA: ul. Milenijna 20, 05-110 Jabłonna ustanowiono politykę określającą zasady dotyczące sposobu przetwarzania danych osobowych.
Państwa dane osobowe przetwarzamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO).
Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7) RODO jest KMB KNAUBER SPÓŁKA CYWILNA: ul. Milenijna 20, 05-110 Jabłonna („Administrator”); NIP: 5361921899; REGON: 363422978 (dalej Administrator).
Kontakt z Administratorem
We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwo skontaktować z Administratorem na ww. adres siedziby lub poprzez email info@statkinaniebie.pl
Źródło pozyskania danych osobowych
Dane osobowe są pozyskiwane bezpośrednio od Państwa lub od osób / podmiotów trzecich np. podmiotu w imieniu, którego Państwo występują lub naszych Partnerów, a także z innych ogólnodostępnych rejestrów. Informacje uzyskujemy również poprzez uzupełnienie formularza kontaktowego lub poprzez pliki cookies.
Zakres przetwarzanych danych osobowych
W przypadku kontaktu z Administratorem za pomocą serwisu lub danych kontaktowych podanych w serwisie, Administrator przetwarza dane podane przez Państwa w celu nawiązania kontaktu, w tym imię, nazwisko, adres e-mail lub nr telefonu, treść zadanego pytania lub poruszonego zagadnienia oraz ewentualnie inne dane, które Państwo podali. W związku ze stosowaniem plików cookies do celów statystycznych, Administrator może przetwarzać następujące dane: adres IP, długość trwania danej sesji, częstość odwiedzania serwisu.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Cel przetwarzania danych | Podstawa prawna |
---|---|
Udzielenie odpowiedzi osobie, która nawiązała kontakt z Administratorem poprzez formularz kontaktowy. | Prawnie uzasadniony interes Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. |
Zawarcie i wykonanie umowy – w przypadku gdy są Państwo stroną umowy. | Przetwarzanie danych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. |
Zapewnienie kontaktów niezbędnych do obsługi i realizacji umowy zawartej z podmiotem, w imieniu którego Państwo wstępują oraz utrzymania kontaktów biznesowych. | Prawnie uzasadniony interes Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. |
Rozpatrywanie ewentualnych reklamacji, a także ustalenie, dochodzenie i obrona przed roszczeniami. | Prawnie uzasadniony interes Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. |
Realizacja obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, dotyczących m. in. prowadzenia rachunkowości i dokumentacji księgowej, a także realizacji praw osób, których dane dotyczą. | Wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. |
Prowadzenie działań marketingowych polegających na wysyłce treści marketingowych (zawierających w szczególności informacje dotyczące nowych produktów, aktualnej oferty podmiotów, z którymi współpracuję Administrator) pocztą elektroniczną. | Dobrowolnie wyrażona zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. |
Prowadzenie działań marketingu bezpośredniego. | Prawnie uzasadniony interes Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. |
Zbieranie informacji o statystykach ruchu w serwisie. | Prawnie uzasadniony interes Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO |
Profilowanie danych osobowych
W ramach Strony www możemy automatycznie dopasowywać pewne treści do Państwa potrzeb, tj. dokonywać profilowania, wykorzystując do tego podane przez Państwa dane osobowe.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:
- upoważniony do tego personel Administratora,
- podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Administratora dla wypełnienia celów, dla jakich dane te są zbierane (w szczególności podmioty dostarczające rozwiązania IT oraz świadczące usługi IT i wsparcia technicznego). Podmioty te muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Podmioty te będą miały dostęp do danych osobowych tylko w zakresie niezbędnym do realizacji spoczywających na nich zadań.
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
Czy Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Okres przechowywania danych osobowych
Okres przetwarzania danych jest związany z celami i podstawami ich przetwarzania, w związku z czym:
- dane przetwarzane na podstawie wymogów ustawowych będą przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowanie danych;
- dane przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy będą przetwarzane przez okres niezbędny do jej realizacji i rozliczenia, co może być w stosownych wypadkach przedłużone o okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych.
- dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora będą przetwarzane do czasu skutecznego złożenia sprzeciwu lub ustania tego interesu, np. dane przetwarzane w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będą przetwarzane przez czas równy okresowi przedawnienia tych roszczeń.
- dane przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody.
Czy podanie Państwa danych osobowych jest Państwa obowiązkiem?
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celu, który chcą Państwo zrealizować, w tym do np. korzystania z serwisu, zawarcia umowy, odpowiedzi na Państwa zapytanie lub poruszone przez Państwa zagadnienie.
Administrator wskazuje, że podanie przez kandydata danych osobowych wskazanych w art. 22(1) Kodeksu pracy jest obowiązkowe w świetle obowiązujących przepisów prawa pracy. Ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w prowadzonym procesie rekrutacji. Podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikający z art. 22(1) Kodeksu pracy jest dobrowolne. Administrator oświadcza, że brak podania takich danych nie może być podstawą niekorzystnego traktowania osoby ubiegającej się o zatrudnienie, a także nie może powodować wobec niej jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Przysługujące prawa
Przysługuje Państwu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora – prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby,
- w przypadku, gdy prawnie uzasadniony interes polega na prowadzeniu działań marketingu bezpośredniego – prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby realizacji działań marketingowych, bez konieczności uzasadniania swojej decyzji,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Prośbę o realizację przysługujących praw można złożyć na dane kontaktowe podane na wstępie.
Pliki cookies
Jak większość witryn internetowych, również my korzystamy z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
- są zapisywane w pamięci Państwa urządzenia (komputera, telefonu, itd.)
- umożliwiają, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji witryny internetowej
- nie powodują zmian w ustawieniach Państwa urządzenia
Korzystając z odpowiednich opcji Państwa przeglądarki, w każdej chwili mogą Państwo:
- usunąć pliki cookies
- blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości
Na stronie ciasteczka wykorzystywane są w celu:
- zapamiętywania informacji o Państwa sesji
- statystycznym
- marketingowym
- udostępniania funkcji Strony
Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w przeglądarce, można skorzystać z pliku pomocy przeglądarki. Z informacjami na ten temat można zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdują się na następujących podstronach, w zależności od używanej przeglądarki: